Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

SawBiz αποκλειστικό. Ο K’noup Tomopoulos (VIZA) μοιράζεται μαζί μας.


SB: Knoup καταρχάς θα ήθελα να σε ρωτήσω από πού βγαίνει αυτό το όνομα (Knoup). Στην Καστοριά πως σε φωνάζουν;

K'noup: Το αληθινό μου όνομα είναι Παντελής. Η ιστορία του Knoup προέρχεται από τις πρώτες συναυλίες στο club CBGBGs στην Νέα Υόρκη. Ένας θεατής με αποκάλεσε Knoup, μου εξήγησε ότι του θυμίζω κουνούπι. Κάθε φορά που με ακούει τον πιάνει φαγούρα και για αυτό.

SB: Πόσο συχνά οι υποχρεώσεις σου, σου επιτρέπουν να επισκέπτεσαι την Ελλάδα και την Καστοριά όπου είναι και το πατρικό σου;

K'noup: Όλα τα καλοκαίρια όσο ήμουν μικρός τα περνούσα στην Καστοριά. Τελευταία οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να έρχομαι και τόσο συχνά.







SB: Πες μου πώς έγινε αυτό το μεγάλο ταξίδι από την όμορφή Καστοριά στην Χαοτική
Αμερική. Ποιος ήταν ο λόγος που έκανε τον πιτσιρικά, τότε, Knoup να ξενιτευτεί;

K'noup: Ήμουν τριών μηνών όταν οι γονείς μου αποφάσισαν να ξενιτευτούν για ένα καλύτερο μέλλον.

SB: Ξέρω ότι μια από τις επιρροές σου είναι και ο Νότης Σφακιανάκης. Πώς και κάνατε διασκευή στο «ζηλεύω» του Μαζωνάκη;

K'noup: Πάντα ήθελα να κάνω κάτι από τον Σφακιανάκη, αλλά το αγαπημένο τραγούδι της μητέρας μου είναι το «Ζηλεύω» και της το αφιέρωσα.


SB: Η ερώτηση με τα τρία «Γιατί»:
Γιατί VIZA;
K'noup: VIZA γιατί είναι το διαβατήριο του ήχου.
SB: Γιατί “Made in Chernobyl”;
K'noup: Γιατί όλο και κάπου υπάρχει ένα παράξενο περιβάλλον.
SB: Γιατί “Carnivalia”;
K'noup: Γιατί πάντα χρειαζόμαστε λίγο χρώμα και γέλιο.

SB: Είσαστε μια μπάντα που συγκεντρώνει 9 ταλαντούχους μουσικούς εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι Αρμένικής καταγωγής. Πώς ήρθες σε επαφή με τα παιδιά;
K'noup: Μετακόμισα στο Los Angeles από την Νέα Υόρκη και εκεί ήταν που γνωρίστηκα προσωπικά με τους System of a Down και μέσα από αυτό τον κύκλο στον οποίο οι περισσότεροι είναι Αρμένιοι δημιουργήσαμε το συγκρότημα.

SB: Πρόσφατα άκουσα το ένα ολοκαίνουριο τραγούδι από το νέο δίσκο των Viza. Το Bake Me In Clouds’. Είδα κάποια κοινά στοιχεία με το ύφος του ‘Made in Chernobyl’. Τι θα ακούσουμε στον καινούριο σας δίσκο που με την ευκαιρία να πούμε ότι φέρει την ονομασία “Carnivalia”;
K'noup: Στο καινούριο δίσκο θα θέλαμε να δώσουμε περισσότερη ζωή και χρώμα στα λόγια και στην μουσική.

SB: Μια ερώτηση που λατρεύω να κάνω. Θέλω να μου πεις ένα κρυφό όνειρό σου για τους VIZA που άμα το μοιραστείς είναι σίγουρο ότι θα σε κοροϊδεύουν όσοι το ακούσουν, επειδή φαντάζει άπιαστο. Και ένα που να πατάει στη γη. Ξεκίνα από το παράλογο.
K'noup: Με αυτόν τον δίσκο ονειρεύομαι να κερδίσουμε ένα Grammy και στην άλλη ερώτησή σου η απάντησή μου είναι, να κάνω μια εμφάνιση κάτω από την Ακρόπολη.

SB: Στο ομώνυμο album σας θα δει κανείς θα δει εικόνες του Χριστού και της Παναγίας. Ποια η σχέση σου με την θρησκεία;
K'noup: Με την βοήθεια του Θεού έφτασα εδώ που είμαι σήμερα. Χωρίς πίστη ο άνθρωπος χάνεται.
SB: Το καλοκαίρι, στην εμφάνισή σας στο Terra Vibe υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που σας χειροκρότησαν με πάθος. Υπήρχε ένα καλό κλίμα, έκδηλο καθ’ όλη την ώρα που βρισκόσασταν στην σκηνή. Υπήρχαν και κάποιοι άνθρωποι που βρίσκονταν από πίσω σας ενώ παίζατε. Φωτογράφιζαν και χαίρονταν μαζί σας.Γυναίκες και άνδρες. Είστε τόσο μεγάλη συμμορία;
K'noup: Είμαστε. Υπάρχουν άνθρωποι που αγαπούν την μουσική μας και εμάς τους ίδιους και μας ακολουθούν.

SB: Πες μου κάτι για αυτό που είδα στο βιογραφικό σου σχετικά με το “Promoter”;
K'noup: Πέρα από την μουσική μου, προωθώ καινούρια συγκροτήματα για να τους δώσω την ευκαιρία να εμφανιστούν σε κάποια μεγαλύτερη σκηνή, αυτό είναι το “Knoup Presents” .

SB: Ξέρω ότι σου αρέσει να γράφεις. Υπάρχει κάποια συλλογή συγκεντρωμένη σε κάποιο βιβλίο; Αν όχι θα υπάρξει;
K'noup: Θα υπάρξει στο μέλλον. Είναι όνειρο ζωής.

Ποια φωτογραφία θα σου άρεσε να σου βάζαμε σαν τίτλο για αυτήν την συνέντευξη: μια που είσαι χαμογελαστός ; αγριεμένος ή στενοχωρημένος και παρανοικός;
Το αφήνω σε εσάς να διαλέξετε.




Επιμέλεια: Θανάσης Καμπάνης